The Greatest Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

شما می‌توانید تراول ماگ خود را در باشگاه، رستوران، قهوه‌خانه، محل کار، سفر، مترو، اتوبوس و دیگر محل‌های رفت و آمدتان همراه داشته باشید.

ماگ‌های حمل و نقل یا ماگ مسافرتی یا ماگ تراول (تراول ماگ)

مدل آرایش عروس جدید؛ عروس خانم های با سلیقه عاشق این مدل ها میشن

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که فرق بین کاپ (فنجان)، گلس (لیوان) و ماگ چیست؟

شما چه مدل ماگی را می‌پسندید؟ دیدگاه‌ها و تجربیاتتان را از طریق بخش ارسال نظر با ما و دیگر مخاطبان ستاره درمیان بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب تزیین جام عسل و طرز تهیه ظرف یخی را نیز از سری مقالات ستاره مطالعه کنید.

ماگ لیوانی است که ازجنس های مختلفی مانند سرامیکی ، سفالی و چوبی و... که اغلب سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای، شیر و.

اینطوری همیشه نوشیدنی‌تون گرم می‌مونه. وقتی ماگ روی هیتر یا همون پایه هست، داغ نگه داشته میشه و وقتی ماگ از پایه جدا میشه، هیتر هم خودبه‌خود خاموش میشه.

ماگ استیل عموماً از فولاد ضدزنگ ساخته شده و خیلی مقاومه. خوبی جنس استیل اینه که اگه نوشیدنی‌تون سرد باشه، خنگ نگهش می‌داره و اگه داغ باشه، گرم نگهش می‌داره. اگه اهل ماجراجویی هستین و زیاد کمپ و سفر میرید، حتماً باید یه ماگ استیل همراه خودتون داشته باشین چون عصای دستتون میشه.

از آن گذشته دمای نوشیدنی تان از حالت معمول بیشتر نگه داشته میشود و شما میتوانید در مدت زمان طولانی تری جرعه جرعه آن را بنوشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تراول ماگ ها میتونین به مقاله “راهنمای جامع خرید بهترین تراول ماگ” در وبلاگ پینکالا مراجعه کنید.

یکی از اولین ملاحظات اندازه است. ماگ قهوه استاندارد می‌تواند حدود ۸ تا ۱۲ اونس مایع را در خود جای دهد. ماگ‌های بزرگ ممکن است ??????? ????? ۲۴ تا ۳۶ اونس را نگه دارند.

موجود جستجو ترتیب نمایش جدیدترین محبوب‌ترین گران‌ترین ارزان‌ترین رنگ قرمز زرد آبی مشکی سفید

فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید به خرید تراول ماگ خانواده بپردازید یا به ‌دنبال تراول ماگ برای کودک هستید؛ انواع گوناگون و متنوع این محصولات در سایت خانه شکلاتی در اختیار شما قرار دارند.

ظاهر فانتزی و شیک این ماگ‌ها در کنار دیگر مزایای آن‌ها، استفاده‌شان را در اکثر مکان‌ها ممکن می‌سازد.

Report this wiki page